Klachten

Klachtenprocedure

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nooitmeermijnaanstekerverliezen.nl. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Bemiddeling

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via:

Online Dispute Resolution (ODR)

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

© 2025 Nooit meer mijn aansteker verliezen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel